مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: با وجود اینکه ایران عنوان قهرمانی سه دوره گذشته جام جهانی را در اختیار د
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
حریفان باید از هم‌گروهی با ایران نگران باشند
توکلیان: هیچ حریفی را در جام جهانی دست‌کم نمی‌گیریم/ برای چهارمین قهرمانی به آمریکا می‌رویم

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: با وجود اینکه ایران عنوان قهرمانی سه دوره گذشته جام جهانی را در اختیار دارد اما هیچ حریفی را در این مسابقات دست‌کم نمی‌گیریم.

خبرگزاری فارس: توکلیان: هیچ حریفی را در جام جهانی دست‌کم نمی‌گیریم/ برای چهارمین قهرمانی به آمریکا می‌رویم
  •  

امیر توکلیان  در خصوص هم‌گروهی ایران با تیم‌های آذربایجان، ترکیه و بلاروس در جام جهانی کشتی آزاد گفت: امسال هم مانند سال گذشته میزبانی مسابقات بر عهده آمریکاست و ما هم به عنوان مدافع عنوان قهرمانی گام به مسابقات می‌گذاریم. این تیم‌های دیگر هستند که باید از هم‌گروهی با ما نگران باشند و ما نگرانی‌ از این بابت نداریم هرچند که هیچ حریفی را هم دست‌کم نمی‌گیریم.

وی ادامه داد: کشتی ورزشی بی‌رکورد است؛ آذربایجان در کشتی صاحب سبک است و ترکیه هم همواره حریف خطرناکی برای کشتی ایران بوده است. نمی‌توان هیچ یک از تیم‌های گروه‌مان را از پیش بازنده دانست، اما ما هم برای کسب چهارمین قهرمانی به آمریکا می‌رویم. شناخت به نسبت خوبی داریم، اما این باعث نمی‌شود که مغرور شویم؛ اگر سید‌احمد محمدی مقابل حریف ترکش در مسابقات جهانی بازنده می‌شد ما چهارم و ترک‌ها دوم می‌شدند به همین دلیل نمی‌توان نتایج را از قبل به نفع خودمان پیش‌بینی کنیم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: انتظار مردم و سطح توقع آنها به حق از کشتی بالا رفته است که این موضوع به نوعی باعث افزایش بار روحی و روانی روی کشتی‌گیران می‌شود. تیم‌های آذربایجان و ترکیه هم حریفان آسانی نیستند که بخواهیم آنها را نادیده بگیریم. از طرفی با توجه به فاصله کم مسابقات قهرمانی آسیا و جام جهانی، کار ما سخت‌تر از قبل می‌شود و باید دو تیم قدرتمند را آماده کنیم.

توکلیان خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای جام جهانی از امروز آغاز می‌شود که پیش از این رقابت‌ها حضور در جام تختی و دو تورنمنت دیگر را پیش رو داریم. با توجه به اینکه امسال در مسابقات جهانی سهمیه المپیک توزیع می‌شود و از طرفی برخی کشتی‌گیران ما تغییر وزن داده‌اند باید با برنامه‌ریزی بهتری عمل کنیم.

f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 98
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 98
بازدید ماه : 204
بازدید کل : 13140547
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7